lunes, 16 de mayo de 2011

6ª SESSIÓ

Avui he dut a terme la sessió 6 i 7 amb l'A. Avui teniem dues hores i mitja per a poder treballar plegats i hem aprofitat l'estona de valent repartint el temps en ambdós aspectes de la intervenció i per tant en dues sessions: el treball amb l'ordinador i l'organització.
La Sessió 6, ha sigut amb l'expressió escrita, i ha durat una hora i poc més. Avui hem treballat la biografia. Primer de tot hem llegit un power point en el que s'explicava que era una biografia i els aspectes més importants per a fer-la (l'he fet jo mateixa aquesta vegada). L'A ha llegit i jo l'anava ajudant on s'entrabancava, també hem anat parant i comentant la diferent informació. Un cop llegida hem passata  veure'n un exemple a l'enllaç següent: 
http://www.xtec.es/~cespelt/biografia/biografia.html. Aquesta l'he llegida jo i l'anàvem comentant, mirant les fotos, li preguntava que li semblava... l'A ha estat atent durant la lectura. Per arrodonir la sessió, li tocava a l'A elaborar una biografia. En una de les darreres sessions l'A em va explicar que havia anat al camp del Barça i que li agradava molt el Messi de manera que he portat informació en relació a aquest. Li porto diversa informació retallada de manera que tenim diversos trossos de paper que en parlen de Messi, seguint les indicacions de la teoria treballada li demano que separi la informació que hi ha en relació a la vida del Messi en funció del que digui (naixement, coses de quan era petit, aspectes familiars, etc.); l'activitat li ha agradat i m'anava fent preguntes: i d'on ho has tret això? i és veritat això que posa? l'ha divertit ordenar la informació i conèixer noves coses de Messi. Un cop ho ha tingut endreçat, passem a escriure a l'ordiandor. Com en d'altres activitats treballem sobre una plantilla que l'ajuda a organitzar la informació, en aquesta hi ha les diverses informacions que es recullen en una biografia, de manera que ell va omplint els buits i finalment ho enganxem tot junt. Avui ha anat molt bé l'escriptura amb l'ordinador, l'A ha escrit més a poc a poc i fixant-se. L'altre dia li vaig estar explicant que moltes coses que feia amb el ratolí, les podia fer amb el teclat (moure les línies, esborrar, separar, etc.), ja que sovint amb el ratolí li costava molt fer segons que, se li anava el cursor amunt, seleccionava més del compte, se li partien les frases... i li vaig ensenyar; avui m'ha sorprés gratament, ja que ha utilitzat molt el teclat i l'escriptura li ha resultat més fàcil, estic contenta, veig que està atent i segueix el que li dic, per suposat l'he felicitat per tota la feina i l'he reforçat moltíssim durant tota la sessió. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario