miércoles, 27 de abril de 2011

Suport a l'aula

Avui a última hora ja estic a l'aula i li dono suport a l'A. Fan comprensió lectora i em poso al seu costat, es llegeix un text del llibre i després entre tots es fa un resum.
Asseguda al seu costat, li vaig plantejant preguntes que l'ajuden a anar realitzant el resum amb la resta: A, has sentit que han dit? i què vol dir? i doncs, que posaries? molt bé, va seguim que ho estàs fent molt bé... Mentre treballa li vaig recordant la importància de fer la lletra llegible i de no correr, li dic les paraules en les que s'enacatlla a poc a poc per a que les escrigui i el vaig reforçant. Quan acaba la classe, ell també ha fet l'exercici com la resta, s'el veu content. La mestre, s'acosta i li demana que li deixi veure el que ha fet, s'ho mira i li diu que està bé.

Crec que el suport que li pugui anar oferint a l'aula el pot ajudar a no sentir-se tant diferent de la resta i a fer les activitats que toquen en cada moment, sempre amb les adaptacions que calguin clar! (sovint mira allò que fan els altres i que ell no). A més em servirà com ja he dit per a establir un vincle més proper amb ell, i que ell em vegi com una persona que està allà per ajudar-lo i que tot li vagi millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario