sábado, 9 de abril de 2011

FASE 2

La segona fase, de negociació contempla:

Objectius:
1. Posar en comú amb la tutora la informació obtinguda per a detectar les necessitats reals
2. Establir les pautes bàsiques de la intervenció que cal seguir
3. Establir amb la tutora la manera com l’estudiant intervindrà amb l’alumne (tipus d’activitats, hores individuals, planificació de dies)

ACTIVITATS I CONTINGUTS
1. Entrevista amb la tutora per a que l’estudiant li exposi la informació recollida i les seves reflexions. Intercanvi d’opinions amb l’estudiant després de la primera fase.
2. Establiment de les pautes bàsiques a tenir en compte en cada moment
3. Realització d’un calendari aproximat per a la intervenció de l’estudiant i establiment de la tipologia d’activitats i el tipus d’interacció amb l’alumne més adequades.


Aquesta fase s'ha iniciat timidament pel que fa als objectius 1 i 2 al llarg d'aquests dies d'observació i recollida d'informació (fase 1), ja que sempre hi hagut un moment d'intercanvi de parers amb la tutora. He de destacar que a més de la meva tutora legal del centre treballo també d'aprop amb una altra professional de l'euip, ja que ambdues es coordinen per a treballar amb els diferents alumnes, de manera que tinc molt al meu favor!
El dimecres encetarè l'objectiu 3 d'aquesta fase, ja que marcarem les directrius de la intervenció. Ja em quedat que jo aportarè les meves idees i elles també i d'aquí veurem que en surt. Un cop més, crec que les coses s'estan fent com calen i des del treball guiat amb un enfocament educacional col·laboratiu en el que la interdisciplinarietat i el treball en equip, escoltant els altres és fonamental i es treballa a partir de construir quelcom amb la participació de tots els implicats.

Estic tenint sort amb els professionals de l'equip, amb aquestes dues persones que són amb les que treballo, ja que em tenen en compte en tot moment i sempre m'ofereixen ajuda i em donen molta llibertat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario