Bibliografia i webs
- Moreneo, C. Models d’orientació i intervenció psicopedagògica. Ed. UOC. Barcelona: 2003
- Monereo, C. i Solé, l. (Coords.). (1999). El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructivista. Madrid: Alianza Editorial.
- Solé, I. (1998) Orientación educativa e intevención psicopedagógica. Barcelona: ICE/Horsori.
- Onrubia, J. i altres (1998) Criteris psicopedagògics per a l’atenció a la diversitat. Barcelona: Departament de Ensenyament, Generalitat de Catalunya.
- Onrubia,J., Fifiat, M., Martínez, D., i Udina, M. (1998). Criteris psicopedagógics per a l'atenció a la diversitat. Barcelona: Departament d'Ensenyament, Generalitat de Catalunya.
- Zabala, A. (1999). Enfocament globalitzador i pensament complex. Una resposta per a la comprensió i intervenció en la realitat. Barcelona: Graó.
- Giné, C. (coord) (2009). La educación inclusiva. De la exclusión a la plena participación de todo el alumnado. Barcelona: Horsori
- Huguet, T. (2006). Aprendre junts a l'aula, una proposta inclusiva. Barcelona: Graó.
- Noves Tecnologies d’informació i comunicació en educació. Materials de l’assignatura de la llicenciatura. Barcelona: UOC.
- Miras, M. i Onrubia, J. (2008): Mòdul 3: Factors psicològics implicats en l’aprenentatge escolar: les característiques individuals. Psicologia de la Instrucció. Barcelona: UOC
- A. Camps (coord.), H. Calsamiglia, D. Cassany, M. Català, E. Coromina, M. Fayol, S.W. Freedman, M. Milian (1994). Context i aprenentatge de la llengua escrita. Editorial Barcanova: Barcelona.
- Pilar Cor, M. (1996). Escriure bé. Edicions 62: Barcelona
- De Puig, I. (1995). Com fer un treball escrit. Ediciones OCTAEDRO: Barcelona.
- Bernardo, J., Javaloyes, J.J., Calderero, J.F. (2007). Cómo personalizar la educación. NARCEA, S.A. DE EDICIONES: Madrid.
- Aldámiz, M.M., Alsinet, J., Bassedas, E., Giné, N., Masalles, J., Masip, M., Muñoz, E. (2000). Com ens ho fem? Propostes per educar en la diversitat. Editorial GRAÓ: Barcelona.
- Perrenoud, P. (2004). Diez nuevas competencias para enseñar. Editorial GRAÓ: Barcelona.
- Barba, C., Capella, S., Equip de la Comunitat Catalana de WebQuest (2010). Ordinadors a les aules. La clau és la metodologia. Editorial GRAÓ: Barcelona.
- Cardona, M.C (coord), Chiner, E., Lattur, A (2006). Diagnòstic Psicopedagògic. Editorial Club Universitario: Alicante.
WEBS:
No hay comentarios:
Publicar un comentario