viernes, 29 de abril de 2011

Desenvolupament i avaluació de les sessions

Mentre es realitzen les diferents sessions amb l'A, caldrà veure com van i si cal introduir canvis, modificacions...

Així pel que fa a l'expressió escrita es tindrà en compte:
- Temps: s'ha calculat bé? s'ha pogut fer l'activitat sencera prevista de manera adequada o per contra a faltat o sobrat temps?
- Objectius: s'ha aconseguit assolir els objectius previstos en la sessió?
- Suports: els suports previstos han sigut suficients? ha calgut introduir-ne algun de nou? com els accepta l'A?
- El recurs/os utilitzat/s han sigut adequats per l'A? (els ha entés, ha interactuat, s'ha mostrat curiós, la seva actitud era activa i mostrava ganes de fer...)
- Ha mostrat interés pel que es feia durant la sessió? (fent preguntes, comentaris, estant atent, realitzant el que calia en cada moment...)
- Actitud de l'A: s'ha mostrat actiu? l'ha motivat? ha estat atent? ha seguit la sessió?

Pel que fa a l'organització:
- Temps: s'ha calculat bé? s'ha pogut fer l'activitat sencera prevista de manera adequada o per contra a faltat o sobrat temps?
- Objectius: s'ha aconseguit assolir els objectius previstos en la sessió?
- Suports: els suports previstos han sigut suficients? ha calgut introduir-ne algun de nou? com els accepta l'A?
- La dinàmica establerta: ha sigut adequada? l'A ha participat?
- Actitud de l'alumne: s'ha mostrat actiu? l'ha motivat? ha estat atent? ha seguit la sessió? ha fet comentaris? proposa alguna cosa?

No hay comentarios:

Publicar un comentario