lunes, 23 de mayo de 2011

8ª i 9ª SESSIÓ

Avui ha estat l'últim dia d'intervenció directa amb l'A. Un altre cop, com el dilluns passat disposem de tot el matí fins l'hora d'anar al pati.
Comencem treballant l'expressió escrita, fem els textos expositius. Per treballar la teoria utilitzem un power point de la xarxa, s'hi accedeix a l'enllaç següent:
http://www.slideshare.net/Mariapin/textos-expositius-presentation, el comença llegint ell i poc a poc ho anem fent entre els dos. Anem comentant la informació, li vaig fent preguntes... a més dins del mateix power point hi ha dos petits exercicis que fa molt bé. Seguim amb un exemple que jo mateixa elaboro. Durant aquests dies d'intervenció, l'A em comenta que li agraden molt les tortugues i que en té a casa així que decideixo fer-li l'exemple sobre això. El llegim entre els dos i l'A es mostra atent, a més m'explica coses de les que té a casa seva. Un cop acabem la lectura toca fer-ne un de text. Jo li havia preparat una plantilla en la que es demanava parlar de la guitarra, però em diu que li agradaria fer-ho de les tortugues, en comptes de les de terra com a l'exemple de les d'aigua que són les que té ell. Li dic que em sembla molt bé i que si ell vol escolllir el tema molt millor, em somriu i comencem a treballar. Busquem informació per internet i elabora el text, jo li vaig donant suport en tot moment i el vaig reforçant positivament.

Passem a la sessió 9, la darrera també en relació a l'organització. Avui només ens quedava fer la part de l'agenda i plastificar-ho per a muntar-lo definitivament. Procedim com amb la carpeta i la motxilla, retallem les frases, les imatges i tot seguit ho relacionem enganxant tot a les cartolines. Es mostra particpatiu i amb ganes d'acabar-ho. Un cop acabat tot ho hem de portar a plastificar (ho fa la conserge de l'escola que està situada al pis d'abaix del tot), però la conserge ens diu que fins demà no ho podrà tenir que té molta feina, tant a l'A com a mi se'ns queda una cara... tornem cap a la biblioteca, que és on estàvem treballant, li dic que no es preocupi, que dimecres com havia de venir a parlar amb la meva tutora, buscarem un forat durant el matí per enllestir-ho tot, em diu que si però el veig com decepcionat, realment li feia il·lusió poder-ho tenir avui.

Davant aquest imprevist amb el que no comptava, li pregunto a l'A si vol aprofitar la mitja hora que ens queda per a imprimir els diversos treballs que ha fet d'expressió escrita amb l'ordiandor, per fer una mena de dossier recopilatiu i tenir-los tots junts i endreçats, em somriu i em diu que si. L'A em pregunta si pot fer-hi una tapa i li dic que em sembla una molt bona idea, també em demana poder buscar algunes imatges per internet per a poder posar-les. Fa la tapa, imprimim tot i ho garpem. Quan pujem a la sala, s'el veu content i orgullós, li ensenya a alguns companya que té a prop i abans de baixar al pati li porta la seva tutora també per a que ho vegi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario