FASE 1: Anàlisi del context i detecció de les necessitats
Objectius:
1)Conèixer de manera general el context en el qual es desenvoluparà la intervenció (l’equip)
2)Obtenció d’informació de l’alumne amb el que s’intervindrà per a detectar necessitatsDestinataris/àrees: aquesta fase del pla es divideix en dos.
FASE 2: Negocicació
Objectius:
1. Posar en comú amb la tutora la informació obtinguda per a detectar les necessitats reals
2. Establir les pautes bàsiques de la intervenció que cal seguir
3. Establir amb la tutora la manera com l’estudiant intervindrà amb l’alumne (tipus d’activitats, hores individuals, planificació de dies)
4. Destinataris: la tutora de l’estudiant
FASE 3: Planifació i Aplicació del Projecte Objectius:
1)Elaborar el material inicial necessari per començar la intervenció amb l’alumne.
2)Posar en comú amb la tutora el material i la seqüència d’intervenci
3)Aplicació del projecte amb l’alumne de manera directa.
4)Adaptar les activitats durant el procés en funció de l’evolució i necessitats de l’alumne
5)Compartir amb la tutora aquells aspectes que l’estudiant considera importants i que va observantDestinataris: la tutora de l’estudiant i l’alumne amb el que s’intervindrà.
FASE 4:Valoració del Projecte
Objectius:
1) Conèixer el resultat de la intervenció; l’A ha millorat?
2) Conèixer la valoració de la tutora de la intervenció de l’estudiant
3) Analitzar allò que l’estudiant ha après en un àmbit real de treball
4) Obtenció de conclusionsDestinataris:. En l’activitat 1 el destinatari és l’A, en la 2 la tutora del centre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario