jueves, 31 de marzo de 2011

Refexions al voltant de les observacions...

Després de dos dies d'observació i de parlar amb diferents mestres: d'educació física, d'anglès, amb la tutora... dono voltes a moltes coses.

Tal i com m'havia dit la meva tutora, l'A és un noi al que li costa seguir les classes, es distreu amb facilitat i desconecta sovint. Hi ha moments en que sembla desorientat i quan es queda sol en les activitats se'l veu trist; sovint acudeix als mestres per dir que està sol i que no té grup i aquests el reubiquen.
En varis moments del dia, se'l veu desmotivat, com si tot li fos igual, sol encongir-se d'espatlles i seguir a la seva. Les tasques escolars que realitza, solen estar desordenades, bastant brutes, inacabades i la lletra costa molt d'entendre.

L'acolliment del grup però és bo, en moltes ocasions, els companys ajuden a l'A en determinades activitats, tot i que també cal destacar que hi ha situacions/moments en que li recriminen que no fan res, que s'estigui quiet...
Quan és increpat per algun company, es mostra tranquil, mai s'enfronta i sempre busca el recolzament del mestre, ell sol no sap ensortir-se'n.

2 comentarios:

  1. Hola Mònica pel que veig el nostre pràcticum és bastant similar, per tant l'aniré seguint i preguntant-te si em cal dubtes que em puguin sorgir.
    Jo ja estic de ple en plena fase d'observació i adaptació de material, la veritat és que estic molt content de com m'està anant tot, tan la relació amb els alumnes com el professorat. Genial!
    Ànims i estem en contacte!

    ResponderEliminar
  2. Hola Jordi,

    Si la veritat és que hi ha molts punts en comú. Jo aquest divendres em trobo amb la tutora per a parlar de les observacions i per a marcar les pautes del treball, també per a començar a plantejar el material...
    Ens anem parlant, crec que si ens podem ajudar serà genial!

    ResponderEliminar